ChristenUnie Altena kijkt met vertrouwen uit naar verkiezingen van november!

header-bestuur
Door ChristenUnie Altena op 15 januari 2018 om 09:48

ChristenUnie Altena kijkt met vertrouwen uit naar verkiezingen van november!

Waardhuizen - Afgelopen donderdag 11 januari jl. hebben de leden van de ChristenUnie kiesverenigingen Aalburg, Werkendam en Woudrichem zich unaniem uitgesproken voor de oprichting van nieuwe ChristenUnie afdeling Altena. Aansluitend werd het ook een nieuw afdelingsbestuur gekozen dat onder leiding van oud-raadslid Machiel Verdoorn (1994 tot 2014) verder gaat met de werkzaamheden richting de verkiezingen van D.V. 21 november.

Voorzitter Machiel Verdoorn laat weten dat de ChristenUnie vol vertrouwen de verkiezingen ingaat: “op dit moment wordt er hard gewerkt aan het vormen van de kieslijst, de selectiecommissie zal de komende weken nog een aantal gespreken voeren met diverse gegadigden”. Op de ledenvergadering van 15 maart aanstaande zal de ChristenUnie haar lijsttrekker en de top van de kieslijst presenteren.

Tijdens de afgelopen ledenvergadering werd ook vermeld dat het aantal leden van de lokale ChristenUnie het afgelopen jaar is toegenomen, de ChristenUnie Altena telt ruim 200 leden. “We zijn verheugd om te zien dat steeds meer mensen lid worden van de ChristenUnie en het belang wat zij hechten aan uitgesproken christelijke politiek daarmee onderstrepen” aldus Verdoorn.