ChristenUnie trapt campagne actief af!

header-in gesprek
Door ChristenUnie Altena op 1 oktober 2018 om 17:09

ChristenUnie trapt campagne actief af!

Afgelopen zaterdag 29 september jl. hebben we  de verkiezingscampagne afgetrapt door aan de slag te gaan bij diverse organisaties in Altena. Zo waren we onder andere te gast bij kleding-magazijn ‘Je mag er zijn’ in Almkerk en mochten we hen de hele ochtend helpen met het uitzoeken van kleding voor pleeggezinnen.

Meer hierover in de onderstaande film!

Ook hebben we de handen flink uit de mouwen gestoken bij A Rocha Altena. A Rocha is een wereldwijde beweging die zich inzet voor het beheer van de schepping. De lokale groep in Altena beheert samen met stichting De Rotonde het natuurterrein “De Poort” aan de Alm in Uitwijk. De Poort is een particulier terrein van ca. 1,4 ha en bestaat uit drie percelen ruigte/grasland, omgeven door houtsingels en een oeverstrook langs de Alm.

Ook hebben we als ChristenUnie afval geprikt op de Biesboschdag in Werkendam en in Aalburg. De ChristenUnie heeft veel waardering voor inwoners die zwerfafval opruimen. Daarom hebben we deze dag ook één van deze “helden” in het zonnetje gezet. Cor Spek kreeg naast een bos bloemen ook, met een knipoog, een blauwe ChristenUnie afvalgrijper. Weet u mensen die zich ook inzetten om hun leefomgeving schoon en netjes te houden? Geef het door! Het volledige bericht naar aanleiding van deze actie kunt u terugvinden op de website van Het Nieuwsblad Altena en Aalburg.net

Wilt u op de hoogte blijven van de campagne volg ons dan op Facebook, Instagram en Twitter